Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Вишиванюк В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
|
1. |
Міщук В. Г. Стан моторно-евакуаторної функції шлунка за даними 13С-октаноєвого дихального тесту у хворих на гастроезофагеальну рефлюксну хворобу [Електронний ресурс] / В. Г. Міщук, В. Б. Бойчук, В. Ю. Вишиванюк // Гастроентерологія. - 2014. - № 3. - С. 15-19 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gastro_2014_3_4 Обстежено 58 хворих на ерозивну форму гастроезофагеальної рефлюксної хвороби (ГЕРХ) та 10 здорових добровольців. Кожному пацієнту проведено фіброгастродуоденоскопію, добове моніторування pH нижньої третини стравоходу, <^>13C-октаноєвий дихальний тест, визначено концентрацію холецистокініну-панкреозиміну в сироватці крові. Встановлено, що у 44,83 % хворих на ГЕРХ мала місце сповільнена, у 36,21 % - прискорена та у 18,97 % - нормальна моторно-евакуаторна функція шлунка. У хворих із сповільненою моторикою шлунка відмічено переважання жовчних рефлюксів з pH у нижній третині стравоходу більше шести, що становили 42 % (p = 0,044) і підвищення концентрації у крові холецистокініну-панкреозиміну до (<$E 7,12~symbol С~0,21>) нг/мл (p << 0,05), у здорових - (<$E 5,91~symbol С~0,34>) нг/мл. У пацієнтів із прискореною моторикою число рефлюксів менше чотирьох становило 45 %, а рівень холецистокініну-панкреозиміну - (<$E 4,4~symbol С~1,2>) нг/мл. Одержані дані підтверджують думку інших авторів, що причинами печії як провідного симптому ГЕРХ можуть бути дуоденогастральний рефлюкс і вісцеральна гіпералгезія.
| 2. |
Яцишин Р. І. Стан детоксикаційної функції печінки у хворих із запальними захворюваннями кишки [Електронний ресурс] / Р. І. Яцишин, Н. В. Скробач, В. О. Петрина, О. А. Шаповал, В. Ю. Вишиванюк // Здобутки клінічної i експериментальної медицини. - 2015. - № 1. - С. 153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zkem_2015_1_48
| 3. |
Ерстенюк Г. М. Особливості переведення, відрахування, поновлення студентів та переривання їхнього навчання у ДВНЗ "Івано-Франківський національний медичний університет" [Електронний ресурс] / Г. М. Ерстенюк, В. В. Капечук, М. П. Стовбан, М. М. Островський, В. Ю. Вишиванюк // Архів клінічної медицини. - 2012. - № 2. - С. 104-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akm_2012_2_33 Наведено особливості надання академічної відпустки та повторного навчання, переведення, поновлення та відрахування студентів згідно з тимчасовим положенням про кредитно-модульну систему організації навчального процесу в ДВНЗ "Івано-Франківський національний медичний університет".
| 4. |
Яцишин Р. І. Динаміка рівня секретину у хворих на виразкову хворобу [Електронний ресурс] / Р. І. Яцишин, В. Ю. Вишиванюк // Архів клінічної медицини. - 2013. - № 1. - С. 94-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akm_2013_1_32 Розглянуто місце системи гастроінтестинальних гормонів в патогенезі захворювань верхнього відділу шлунково-кишкового тракту. Зокрема, детально проаналізовано наявні в літературі дані та надано власну точку зору щодо можливої ролі недостатності секретину в розвитку виразкової хвороби. Проведено визначення вмісту рівня секретину у сироватці хворих на виразкову хворобу, вивчено залежність цього показника від рівня кислотопродукції, наявності інфекції Helicobacter pylori. Встановлено, що для хворих з дуоденальною виразкою характерно зниження вмісту секретину, тобто секретинова недостатність (<$Ep~<<~0,05>). Під час проведення кореляційного аналізу виявлено сильний взаємозв'язок рівня секретину з pH шлункового вмісту та з концентрацією CO2, міченого <$E nothing sup 13 roman C>, у видихуваному повітрі, що вказує на зв'язок з інфекцією Helicobacter pylori. У процесі лікування спостерігалося зростання рівня секретину, яке досить утримувалося на досить стабільному рівні протягом 2 міс і дещо знижувалося протягом наступних 6 міс, що створює передумови для більш тривалого підтримання досягненого нормального pH дванадцятипалої кишки.
| 5. |
Скробач Н. В. Комплексний характер організації навчальної діяльності та самостійної роботи студентів [Електронний ресурс] / Н. В. Скробач, В. Ю. Вишиванюк, М. М. Багрій // Галицький лікарський вісник. - 2012. - Т. 19, число 1. - С. 125-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2012_19_1_42 Мета роботи - вирішення питання про характер використання різних форм навчання студентів навчальним умінням. Мова йде не про вибір тієї чи іншої форми як найбільш ефективної, а про використання різноманітних форм організації навчальної діяльності студентів, щоб забезпечити вже на початковому етапі навчання формування саморегулювального вчення. Високий рівень саморегуляції навчальної діяльності - це і є основа ефективної самостійної роботи.
| 6. |
Вишиванюк В. Ю. Використання тестів у навчальному процесі як методу підготовки до складання ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок" [Електронний ресурс] / В. Ю. Вишиванюк // Галицький лікарський вісник. - 2012. - Т. 19, число 4. - С. 102-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2012_19_4_41 Обгрунтовано доцільність застосування тестування як способу контролю знань студентів, що сприяє кращій підготовці до ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок" та поліпшенню якості підготовки фахівців. Тестові завдання надають можливість розширити спектр підготовки, навчити мобілізуватися та вирішувати конкретні задачі за обмежений час.
| 7. |
Вишиванюк В. Ю. Вивчення показників обміну заліза і міді у хворих на Helicobacter pylori-асоційовану виразкову хворобу [Електронний ресурс] / В. Ю. Вишиванюк // Галицький лікарський вісник. - 2013. - Т. 20, число 1(1). - С. 15-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2013_20_1(1)__6 У літературі існують дані, які вказують на можливу причетність інфекції Helicobacter pylori до розвитку залізодефіцитної анемії, атопічного дерматиту, кропив'янки, артеріальної гіпертензії та ін. Розглянуто результати вивчення показників мікроелементного обміну (заліза та міді) у хворих на виразкову хворобу. Встановлено, що у хворих на H. pylori-асоційовану хворобу спостерігається зниження рівнів всіх показників обміну заліза - рівня сироваткового заліза, вмісту заліза в еритроцитах та насиченості трансферину залізом. Під час вивчення показників обміну міді встановлено достовірне підвищення активності церулоплазміну в сироватці крові та вмісту міді в еритроцитах. Між показниками обміну обох мікроелементів виявлено достовірні кореляційні зв'язки.
| 8. |
Скробач Н. В. Методичні аспекти формування пізнавальних здібностей студентів [Електронний ресурс] / Н. В. Скробач, В. Ю. Вишиванюк // Галицький лікарський вісник. - 2013. - Т. 20, число 2. - С. 149-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2013_20_2_52 Проблема здібностей - одна з найактуальніших проблем виховання. Вона неподільна з проблемою діяльності людини, а отже, з її активністю. Питання діагностики та формування пізнавальних здібностей дуже складні та суперечливі. Запропоновано визначення суті пізнавальних здібностей як своєрідне і відносно стійке поєднання низки психологічних властивостей людини, що зумовлює можливість успішного виконання нею навчально-пізнавальної діяльності. У структурі пізнавальних здібностей доцільно розглядати компоненти: сприймання, мислення, пам'ять.
| 9. |
Вишиванюк В. Ю. Методика переходу до викладання внутрішньої медицини (модуль 1) за Болонським процесом [Електронний ресурс] / В. Ю. Вишиванюк // Галицький лікарський вісник. - 2013. - Т. 20, число 3. - С. 114-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2013_20_3_41 Висвітлено основні принципи впровадження у навчальний процес на кафедрі внутрішньої медицини № 1 кредитно-модульної системи, розробленої відповідно до сучасних вимог до переходу медичної освіти в Україні до Болонського процесу. Наскрізна робоча програма з внутрішньої медицини складена згідно з типовою програмою МОЗ України від 2008 року. Вивчення частини дисципліни "Внутрішня медицина" - модуля 1 здійснюється упродовж четвертого року навчання. Програма дисципліни включає 1 модуль, до складу якого входить блоки 5 змістових модулів. До складу навчально-методичного комплексу з урології входять календарно-тематичні плани лекцій і практичних занять, тематичні плани самостійної (позааудиторної) та індивідуальної роботи студентів, методичні розробки лекцій, практичних занять для викладачів та методичні вказівки до практичних занять і самостійної роботи для студентів. Кожне практичне заняття забезпечене набором тестових завдань та ситуаційних задач для контролю рівнів знань, тематичними матеріалами.
| 10. |
Вишиванюк В. Ю. Динаміка показників обміну заліза і міді у хворих на виразкову хворобу в процесі лікування [Електронний ресурс] / В. Ю. Вишиванюк // Галицький лікарський вісник. - 2013. - Т. 20, число 4. - С. 125-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2013_20_4_44 Подано результати вивчення показників обміну заліза та міді у 148 хворих на виразкову хворобу, асоційовану з Helicobacter pylori. У хворих на Hp-асоційовану ВХ виявлено достовірне (p << 0,001) зниження рівня сироваткового заліза в 1,93 разу, вмісту заліза в еритроцитах - в 2,5 разу, насиченості трансферину залізом - на 74 % у порівнянні зі здоровими. Під впливом лікування спостережено поступове підвищення всіх досліджених показників обміну заліза, найбільш вираженою позитивна динаміка була в III групі, де для ерадикації використовувався орнідазол, та в IV групі, де хворі приймали орнідазол та лансопразол. У хворих на ВХ до початку лікування спостережено вірогідне (p << 0,001) підвищення активності церулоплазміну в сироватці крові в 1,49 разу та вмісту міді в еритроцитах в 1,56 разу, у порівнянні зі здоровими особами. У процесі лікування спостережено поступове зниження активності церулоплазміну, а через 6 місяців у всіх групах хворих - підвищення його активності різної інтенсивності. Причиною вказаного явища може бути реактивація хелікобактерної інфекції під впливом сприяючих факторів. Вміст міді в еритроцитах також поступово знижувався, але рівня у здорових він досягав лише через 6 місяців. Більш вираженими всі ці зміни виявлено в групах, де ефективність ерадикації була вищою, що вказує на можливу роль Hp в розвитку дисбалансу мікро- та макроелементів.
| 11. |
Дельва Ю. В. Вторинна гіперурікемія у хворих на ревматологічні захворювання [Електронний ресурс] / Ю. В. Дельва, Н. В. Скробач, І. Т. Гавриш, В. Ю. Вишиванюк // Галицький лікарський вісник. - 2015. - Т. 22, число 1. - С. 139-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2015_22_1_49 У процесі розвитку ревматологічних захворювань у хворих нерідко формується вторинна гіперурікемія, яка може обтяжувати перебіг хвороб та призводити до розвитку різноманітних ускладнень. Відображено провідні обставини формування вторинної гіперурікемії та напрямки її лікування.
| 12. |
Скробач Н. В. Освітнє середовище і духовно-етичний розвиток молоді [Електронний ресурс] / Н. В. Скробач, В. Ю. Вишиванюк, О. А. Шаповал // Галицький лікарський вісник. - 2015. - Т. 22, число 2. - С. 142-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2015_22_2_49 Піднімаючи серйозне державне питання про створення сучасної системи виховної роботи зі студентами, необхідно на загальнодержавному рівні науково розробити, обгрунтувати та затвердити стандарти, критерії, показники як самого процесу, так і в цілому системи, що створюємо, тобто так як це здійснюється за кордоном. Якщо ми звикли порівнювати свої досягнення зі світовими досягненнями і стандартами, не можна забувати про діагностичний апарат виховної системи, її кадрове, матеріально-технічне, методичне, інформаційне й управлінське забезпечення. Пошук нових моделей навчально-виховного процесу у вищих закладах освіти викликає потребу у зміні способів діяльності, стилів мислення та способів спілкування. Але успіх впровадження нових парадигм освіти значною мірою залежатиме, насамперед, від соціально-економічних, психолого-педагогічних та дидактичних умов.
| 13. |
Нейко Є. М. Організація самостійної роботи студентів при вивченні клінічної імунології та алергології [Електронний ресурс] / Є. М. Нейко, Н. Р. Матковська, В. Я. Камінський, П. Р. Герич, В. Ю. Вишиванюк, І. О. Костіцька, О. М. Сухолитка, Д. Б. Соломчак // Архів клінічної медицини. - 2010. - № 1. - С. 81-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akm_2010_1_26 Показано необхідність чіткого планування самостійної роботи студентів. Систематизовано організаційні форми цієї роботи, які разом з традиційними аудиторними формами навчання сприяють не тільки загальному підвищенню його ефективності, а й розвиткові творчих здібностей студентів.Розглянуто методи організації самостійної роботи студентів при вивченні курсу клінічної імунології та алергології. Надаються поради щодо організації аудиторної та позааудиторної самостійної, індивідуальної та науково-дослідницької роботи студентів. Доводиться роль цих форм навчання у формуванні самостійності як риси характеру, бажанні подальшого самоудосконалення та безперервного самостійного навчання лікаря-спеціаліста для підвищення своєї кваліфікації.
| 14. |
Скробач Н. В. Шляхи підвищення якісного рівня вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. В. Скробач, О. А. Шаповал, В. О. Петрина, В. Ю. Вишиванюк // Медична освіта. - 2018. - № 1. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2018_1_15
| 15. |
Скробач Н. В. Методична робота як засіб підвищення ефективності навчально-виховного прцесу у навчальному закладі [Електронний ресурс] / Н. В. Скробач, О. А. Шаповал, В. Ю. Вишиванюк, О. П. Романів // Галицький лікарський вісник. - 2016. - Т. 23, число 2. - С. 101-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2016_23_2_34 Успіх просвітницької діяльності педагога залежить від наявності у нього особливого стану готовності до сприйняття і розв'язання навчально-виховних завдань і актуалізації власних знань, умінь і навичок, необхідних для їх розв'язання в системі соціально-педагогічної діяльності. Основними формами проведення методичної роботи є лекції, доповіді, інформації, повідомлення, практичні заняття, диспути, ділові та рольові ігри, бесіди, відкриті навчально-виховні заходи, захист моделі сучасного уроку та ін. Слід підкреслити, що морально ціннісні вчинки підростаючого покоління найповніше реалізуються у позанавчальній діяльності, оскільки формування їх соціального досвіду здійснюється на основі їх власних бажань, особистих прагнень, природних нахилів і здібностей. Із метою вдосконалення методичної роботи з педагогічними працівниками навчальних закладів необхідно розглянути її принципи та функції, визначити параметри основних її форм, сформулювати основні критерії методичної роботи та вимоги до її організації, а також визначити головні завдання таких масових форм методичної роботи, як педагогічні читання, науково-практичні конференції, семінари, школи передового педагогічного досвіду та інші, розглянути основні вимоги до організації роботи педагогічних колективів над єдиною науково-методичною темою, визначити провідні аспекти передового педагогічного досвіду, звернути увагу на питання моделювання педагогічного досвіду та трансформації його в практику навчально-виховної роботи. У процесі навчально-виховної роботи слід звертати увагу на те, що людина має невід'ємні і невідчужувані права лише тому, що вона людина. У першу чергу, це моральні права, які походять із людської природи кожної особистості, формуючи і підтримуючи в людині почуття власної гідності.
| 16. |
Скробач Н. В. Педагогічна майстерність викладача в сучасній педагогічній технології [Електронний ресурс] / Н. В. Скробач, В. Ю. Вишиванюк, О. А. Шаповал // Галицький лікарський вісник. - 2017. - Т. 24, число 2. - С. 71-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2017_24_2_23 За умов соціально-економічних змін у нашій державі перед викладачем вищих навчальних закладів постає важливе завдання - підготовка висококваліфікованих, конкурентоспроможних фахівців, майбутніх спеціалістів. Професійне становлення особистості фахівця є процесом складним і довготривалим. Саме педагогічні технології спрямовані на формування системи знань, умінь і навичок, розкриття творчих здібностей студентів та їх уміння постійно оновлювати свої знання та вміння. Педагогічна технологія - це педагогічна діяльність, що максимально реалізує в собі принципи навчання, виховання і розвитку особистості з метою забезпечення кінцевих результатів. В основі педагогічної технології - особистість студента. Володіння педагогічними особистісно-орієнтованими технологіями надає можливості професійного розвитку викладача його майстерності, дозволяє інтегрувати його фахові, соціально-гуманітарні, культурологічні, психолого-педагогічні знання і вміння, свободу вибору форм, методів і засобів навчання, орієнтованість на посилення мотивації навчання, створення й досягнення ситуації успіху в навчанні. Викладачі мать бути добре обізнаними в психології студентів, їх особливостях. Це допомагає виробити стиль діяльності і спілкування, що відповідає нормам етики вищої школи і грунтується на взаємній повазі й розумінні цілей та результатів діяльності як викладачами, так і студентами. Педагогічна культура викладача - це його професійна культура, гармонія педагогічного мислення та творчої діяльності, що сприяють якісній організації навчального процесу. Її складовими є мислення, почуття, спілкування, поведінка, зовнішній вигляд, моральна зрілість та ін. Серед функцій і завдань викладача важливим є не тільки викладання навчальних дисциплін, формування знань, умінь і навичок, а й забезпечення необхідних умов для вироблення життєвої позиції, світогляду, розвитку інтелектуальних і творчих здібностей студентів. Педагог - майстер своєї справи - це фахівець високої культури, який глибоко знає свій предмет, добре ознайомлений з відповідними галузями науки чи мистецтва який практично розбирається у питаннях загальної та дитячої психології, досконало володіє методикою навчання та виховання.
| 17. |
Дельва Ю. В. Випадок рідкісної варіантної форми системної склеродермії (склередема Бушке) [Електронний ресурс] / Ю. В. Дельва, Р. І. Яцишин, Я. В. Сандурська, В. Ю. Вишиванюк, М. Я. Сухоребська // Галицький лікарський вісник. - 2015. - Т. 22, число 4(2). - С. 89-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2015_22_4(2)__28 Описаний клінічний випадок склеродерми Бушке, варіантної форми системної склеродермії, яка рідко спостерігається. Наведено дані про особливості перебігу, симптоматику, діагностику, лікування та прогноз цієї патології.
| 18. |
Вишиванюк В. Ю. Модель готовності викладача до виховної роботи зі студентською молоддю у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / В. Ю. Вишиванюк, Н. В. Скробач, В. О. Петрина, О. А. Шаповал, Д. Б. Соломчак // Галицький лікарський вісник. - 2019. - Т. 26, число 1. - С. 50-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2019_26_1_15 Актуальність і перспективність розробки моделі готовності викладачів вищої школи до виховної роботи зі студентською молоддю визначається соціальними чинниками, серед яких: виховний вплив викладача і навчального закладу на формування особистості студента, його ініціативність, творчий підхід до організації навчально-виховного процесу; застосування колективних форм виховної діяльності, у яких органічно зливаються в єдине ціле педагогічне керівництво викладача й самостійна діяльність студентської групи; розвиток і удосконалення виховної діяльності викладача, особливо його організаційних і комунікативних компонентів. Розроблена модель готовності викладача до виховної роботи є системою, підпорядкованою визначеним завданням методичної роботи і одночасно виконує робочі функції, надає змогу успішно здійснювати підвищення рівня готовності викладачів до виховної роботи за умов конкретного вищого навчального закладу. Сама собою модель - своєрідна форма відображення, яке містить інформацію про об'єкт. Характерною рисою моделей можна вважати їх спрощеність відносно оригіналу або реальної життєвої ситуації, яку моделюють.
| 19. |
Децик О. З. Ресурси та показники діяльності урологічної служби Івано-Франківської області в динаміці за 2008-2017 рр. [Електронний ресурс] / О. З. Децик, Д. Б. Соломчак, Н. В. Скробач, В. Ю. Вишиванюк // Галицький лікарський вісник. - 2019. - Т. 26, число 2. - С. 37-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2019_26_2_13 В умовах трансформації системи охорони здоров'я України та підготовки медичних закладів вторинної та третинної медичної допомоги до автономізації набуває актуальності питання їх конкурентоспроможності. Мета роботи - оцінити раціональність використання ресурсів урологічної служби Прикарпаття і здатність забезпечити надання сучасної медичної допомоги (на прикладі сечокам'яної хвороби). За даними національної системи медико-статистичного обліку та звітності проаналізовано мережу, забезпеченість кадрами, матеріально-технічне забезпечення і показники діяльності урологічної служби Івано-Франківської області та України. Показано, що урологічна служба Івано-Франківської області характеризується достагнім забезпеченням кваліфікованими кадрами, широкою інфраструктурою у закладах охорони здоров'я різних форм власності, обладнання яких дозволяє виконувати сучасні малоінвазивні втручання лише в окремих комунальних медичних закладах вторинного рівня, в обласній клінічній лікарні і в деяких приватних закладах охорони здоров'я. Встановлено, що незважаючи на проведену за останнє десятиріччя оптимізацію мережі і скорочення урологічних ліжок, їх середня зайнятість продовжує знижуватись, а середня тривалість лікування хворих залишається високою. Висновки: стаціонарна урологічна допомога в Івано-Франківській області є надмірною, використовуєгься нераціонально і вимагає удосконалення організації її надання.
| 20. |
Костіцька І. О. Клінічний випадок дивертикулярної хвороби у хворого з перенесеним COVID‑19: особливості перебігу на тлі коморбідної патології [Електронний ресурс] / І. О. Костіцька, Р. І. Яцишин, В. О. Петрина, П. Р. Герич, В. Ю. Вишиванюк, О. А. Шаповал // Сучасна гастроентерологія. - 2023. - № 6. - С. 43-50.
Зміст випуску Повний текст публікації буде доступним після 01.07.2024 р., через 62 днів
|
|
|